Actividades en Vigo
Actividades Icavigo
Outros colexios e entidades

14/11/2019 - 16/11/2019 - V Congreso da Avogacía Internacional Práctica do Ilustre Colexio de Avogados de Murcia

O Ilustre Colexio de Avogados de Murcia o seu V Congreso da Avogacía Internacional Práctica os días 14, 15 e 16 de novembro de 2019.

O evento centrarase nos aspectos prácticos da internacionalización de empresa e a súa fiscalidade. Tamén se abordarán os efectos da ruptura dos vínculos entre Gran Bretaña e a Unión Europea.

Por outra parte, trataranse temas en materia de dereito de familia internacional como a maternidade subrogada, as regulacións dos últimos regulamentos europeos en materia de réxime económico matrimonial e de parellas de feito europeo.

Durante o congreso está prevista un “roteiro” para degustar de tapas murcianas, un xantar executivo e a tradicional cea de gala. A inscrición, que se cubrirá por rigorosa orde de recepción do formulario de inscrición, ten as seguintes cotas:

Só relatorios: 130 €
Inscrición completa: 180 €
Inscrición reducida só relatorios para os colexiados ICAMUR de menos de 5 anos de colexiación, estudantes universitarios e das Escolas de Práctica Xurídica, e os membros da Sección DEP e membros da AJA: 110 € Inscrición completa con redución: 160 € Pódese gozar dunha Cea de Gala por 45 € máis e dunha excursión (por determinar) por 30 € máis.

Programa e inscripcións aquí

17/10/2019 - 17/09/2019 - Conferencia "O procedemento de división de herdanza; cuestións prácticas"

A Conferencia será impartida por D. José Avelino Ochoa Gondar. A inscrición é gratuíta ata completar o aforo, e realizarase a través do enderezo electrónico: esther@icavigo.org.

Lugar: Salón de Actos del Colegio, no Edificio dos Xulgados (Lalín, 4).

Data: 17 de outubro.

Horario: 17.00 h.

Organización: ICAVigo

17/10/2019 - 18/10/2019 - 15º edición do Congreso Xurídico da Avogacía ICAMALAGA

Nesta ocasión, o programa está composto por un total de 28 seccións, comisións e subcomisións formativas, que dan contido a 71 relatorios sobre cuestións de actualidade de Dereito de Familia, Civil, Penal, Administrativo, Laboral, Deportivo, Procesual, Urbanismo, Dereito Dixital, Prevención de Branqueo de Capitais, Estranxeiría, Menores, Benestar Animal ou Dereitos Humanos, entre outras.

Lugar: Palacio de Congresos e Exposicións ‘Adolfo Suarez’ de Marbella

Data: 17 e 18 de outubro de 2019

Organización: Colexio de Avogados de Málaga

Para máis información accede á web.

Consulta o pograma.

12345678910...