Búsqueda avanzada
O Senado aproba a reforma que garante que a Quenda de Oficio non esté suxeta ao IVE
15/06/2017
O Pleno do Senado aprobou o martes 14 de xuño a  iniciativa que garante que os avogados e procuradores da Quenda de Oficio non estean suxeitos ao pago do IVE, co que se corrixe a obrigatoriedade de Facenda imposta en xaneiro en interpretación dunha sentenza da Unión Europea (UE). Con 225 votos a favor, 18 en contra -de Podemos-, e unha abstención, a Cámara alta deu luz verde á proposición de Lei de reforma da Asistencia Xurídica Gratuíta sen introducir ningún cambio respecto ao texto saído do Congreso, polo que a normativa publicarase no BOE sen necesidade de volver á Cámara baixa.

Fonte: CGAE