Búsqueda avanzada

Colexiación

Que facer para colexiarse no Colexio de Avogados de Vigo

O Consello Xeral da Avogacía Española (CGAE) recorda na súa páxina web que, para exercer a profesión de Avogacía no terreo español, é obrigatoria a colexiación:

«La incorporación a un solo Colegio de Abogados es suficiente para ejercer en todo el territorio nacional siendo ese Colegio el del domicilio profesional único o principal. Este sistema de colegiación única facilita la movilidad profesional del abogado, al permitir el libre ejercicio en todo el ámbito estatal sin necesidad de más trámites que los imprescindibles, y potencia la libre elección del abogado por parte del cliente»

Se vostede é un profesional do Dereito non colexiado ou e recente posuidor do título universitario e quere exercer a profesión, para ingresar no Colexio de Avogados de Vigo contacte con nos  986 20 82 00.

 
Cotas colexiais:
  • Colexiados exercentes residentes 33,51 euros*
  • Colexiados exercentes non residentes: 21,25 euros*
  • Colexiados non exercentes: 14,51 euros*
*Todas as cantidades arriba sinaladas fan referencia a cotas de periodo mensual.

NOTA: Se vostede xa é avogado colexiado noutro colexio e desexa colexiarse no Colexio de Avogados de Vigo, mándenos un email a biblioteca@icavigo.org e facilitarémoslle a documentación necesaria.
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrar sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Acepto | Rechazo | Configurar | Más información